RSS

In Cismigiu

03 Jan

Image

Pentru ca imi e destul de greu sa incep de undeva, caci ar fi atat de multe de spus, am sa dedic prima mea postare Gradinii Cismigiu, un loc atat de drag mie, de care sunt iremediabil legata.  Poate pentru ca sunt lazarista si pentru ca mi-am dedicat o parte din orele de studiu aprofunadrii fiecarui coltisor din parc, imi place Cismigiul il orice lumina, de la rasarit si pana noaptea tarziu. Imi plac ghioceii primavara si magnolia inflorita, garduletele din lant si scaunele ceva mai fandosite ca in alte parti, imi plac pietrele si buturuga, izvorul Sissi si izvorul cu broscuta, frunzele uscate de toamna si pastaile , cateii cu costumase dichisite si bancutele joase si romantice de pe aleea cea mai umbrita.

Mai mult decat orice imi place sa merg in Cismigiu in zilele reci , innorate sau de sarbatoare in care toata lumea se dedica aprovizionarii si programelor culinare, de toamna tarziu si pana la inceputul primaverii , caci sunt asa de putini plimbareti incat tot parcul este al nostru si ne bucuram de el pe indelete.

Poate pentru ca am mers aici de cand eram mica  cu bunica si cu parintii, acum ma simt si mai deosebit cand merg tinand-o de manuta pe fiica mea. Caci daca am  facut ceva cu cea mai mare placere dar si seriozitate in ultimii doi ani, atunci ar fi plimbari peste plimbari, ore intregi cu si fara carucior, pe orice fel de vreme, de mai multe ori pe zi in parcuri si gradini sau stradute linistite din toate colturile orasului.  Dintre toate insa, Cismigiul este cel in care am mers cel mai des.

Azi a fost o zi rece dar  cu o lumina speciala data de amestecul dintre soarele cu dinti si  ceva din zapada cazuta inainte de Craciun, o zi linistita si frumoasa, putinii iesiti la plimbare fiind prichindei si catei. Leaganele si toboganele le-am impartit cu ceilalti, insa statuile si pietrele le-am avut doar pentru noi!…

Image

Image

Image

Image

Image

 
3 Comments

Posted by on January 3, 2013 in Plimbari in parc

 

Tags: , , ,

3 responses to “In Cismigiu

  1. handmademommy

    January 3, 2013 at 9:09 pm

    Reblogged this on Handmade Mommy.

     
  2. Florica

    February 15, 2013 at 4:05 pm

    Totul extrem de interesant, educativ si bine scris.Felicitari.

     
    • handmademommy

      February 18, 2013 at 10:55 pm

      Ma bucur ca iti place!

       

Leave a Reply

 
Cartile Copilariei

Habarnam, Aumadoare, Cipi, Mos Barbuta, Apolodor, Mac si Cocofifi, Pinocchio, Ursul pacalit de vulpe...

Jiminy's Blog

despre incapacitatea cugetătorului de a-şi reduce subiectul de cercetare, despre săpatul, udatul, îngrăşatul şi plivitul copiilor ca să crească (după capul tău) buni, despre nimicuri şi prieteni pe viaţă

HANDMADE ACCESSORIES

despre jocuri si jucarii mesterite de parinti si copii plus alte nazdravanii

Călătorii cu copii

despre jocuri si jucarii mesterite de parinti si copii plus alte nazdravanii

Pur si Simplu - cosmetice naturale

despre jocuri si jucarii mesterite de parinti si copii plus alte nazdravanii

Jurnal de weekend si calatorie

despre jocuri si jucarii mesterite de parinti si copii plus alte nazdravanii

lola dream factory

our truest life is when we are in our dreams awake

Rezistența Urbană

despre jocuri si jucarii mesterite de parinti si copii plus alte nazdravanii

Mintea de ceai

despre jocuri si jucarii mesterite de parinti si copii plus alte nazdravanii

Dia's Blog - Dianora.ro

despre jocuri si jucarii mesterite de parinti si copii plus alte nazdravanii

Retete culinare :: LaLena.ro

despre jocuri si jucarii mesterite de parinti si copii plus alte nazdravanii

Printre rânduri

despre jocuri si jucarii mesterite de parinti si copii plus alte nazdravanii

