RSS

Rochite handmade

20 Jan

sarafan fetite din stofa - spate Sarafan fetite din stofa

In ultimul timp am tot impletit, cusut….Hai sa zicem ca mi-am descoperit o pasiune, sau poate mai degraba ca imi place sentimentul ca am facut ceva cu mana mea pentru printesa. E o bucurie total diferita fata de aceea produsa de cumpararea de la magazin a unei rochite – desi nu o refuz nici pe aceea. In plus micuta mea clienta este foarte ingaduitoare cu asa-zisele imperfectiuni, iar cand este gata si facem proba finala se invarteste fericita in fata oglinzii cu un zambet larg de incantare.

Sarafanul este din stofa moale si usoara maro, avand inserat un fir argintiu. Tare ma teneteaza sa ma apuc de o rochita pentru Mommy din acelasi material caci e practic dar si elegant. Modelul este 136A din Burda nr 1/2009, lucrat pentru masura 104.  Mi-a placut taaare mult modelul si sunt incantata de cum a iesit si de cum s-a lucrat, desi initial parea treaba mult mai complicata decat a fost.

Pe urma ar fi de amintit doua rochite, avand la baza acelasi model, una din fir de bumbac alb, pe care a purtat-o dupa amiaza la mare, decorata cu nasturasi mici albastri, din fimo, si una din lana, de iarna numai buna pentru vizita si jocul in casa la vremea asta.  Modelul mi-a placut foarte mult pentru ca se lucreaza dintr-o singura bucata, fara nicio cusatura, iar cand am terminat, am mai avut de cusut doar nasturasii si s-a putut purta imediat. Modelul l-am luat de aici. Eu l-am lucrat pe pentru o masura ceva mai mare si am improvizat putin pe alocuri, tricotand mai multe randuri ca sa iasa rochita, nu vestuta.

Rochita tricotata din bumbac alb

rochita tricotata dintr-o singura bucata

Si ar mai fi de amintit inca o rochita, prima pe care am lucrat-o, care mie imi este foarte draga, poate pentru ca am tot modificat, cusut si descusut la ea, si am improvizat o gramada pe parcurs. Nu am avut model pentru ea, la partea de jos am inmultit simplu, partea din mijloc si bretelele le-am lucrat drept, iar in final le-am adaugat bentita de intaritura.La partea de jos am adaugat doua randuri lucrate cu croseta, pe care am folosit-o si la imbinarea dintre cele doua parti principale. Are un mic nasturas sub brat, la imbinare. Dificultatea a constat in faptul ca pustoaica a refuzat sa stea la proba si a trebuit sa modific dimensiunile de cateva ori. E foarte comoda si practica, se imbraca si se da jos usor, adica numai buna pentru joaca. I-am cusut de bretele si patru buburuze ceea ce a incantat-o si mai tare.

rochita de joaca tricotata

Zilele astea ma reapuc de treaba, trebuie doar sa ma decid care e urmatoarea provocare! Cu tricotatul …am destul timp pana cand voi fi bunicuta sa tot exersez si sa ajung sa fac in doua zile un model super complicat, fara cusur!

 
3 Comments

Posted by on January 20, 2013 in handmade

 

3 responses to “Rochite handmade

  1. Jiminy

    March 1, 2013 at 4:32 pm

    Ce frumoase sunt! Cat timp am facut naveta cu trenul in fiecare zi la serviciu (acum lucrez jumatate de acasa) am exploatat la greu orele de tren crosetand puloverase (am facut o singura rochie, purtata cu un succes foarte moderat). Dar modelele tale arata super, mi-ai facut pofta sa ma apuc din nou!

     
  2. handmademommy

    March 2, 2013 at 11:08 pm

    La mine e in general greu pana ma apuc…dupa aceea nu mai pot lasa lucrul din mana. Daca sa zicem ca intrerup lucrul pentru o saptamana , greu ma reapuc de acelasi obiect. As vrea si eu sa ma apuc de un pulovaras , ceva cu manecute in orice caz. Insa voi cauta un model si il voi face mai mare, pentru cazul in care apar intreruperi , macar la toamna sa il poarte🙂

     

Leave a Reply

 
Cartile Copilariei

Habarnam, Aumadoare, Cipi, Mos Barbuta, Apolodor, Mac si Cocofifi, Pinocchio, Ursul pacalit de vulpe...

Jiminy's Blog

despre incapacitatea cugetătorului de a-şi reduce subiectul de cercetare, despre săpatul, udatul, îngrăşatul şi plivitul copiilor ca să crească (după capul tău) buni, despre nimicuri şi prieteni pe viaţă

HANDMADE ACCESSORIES

despre jocuri si jucarii mesterite de parinti si copii plus alte nazdravanii

Călătorii cu copii

despre jocuri si jucarii mesterite de parinti si copii plus alte nazdravanii

Pur si Simplu - cosmetice naturale

despre jocuri si jucarii mesterite de parinti si copii plus alte nazdravanii

Jurnal de weekend si calatorie

despre jocuri si jucarii mesterite de parinti si copii plus alte nazdravanii

lola dream factory

our truest life is when we are in our dreams awake

Rezistența Urbană

despre jocuri si jucarii mesterite de parinti si copii plus alte nazdravanii

Mintea de ceai

despre jocuri si jucarii mesterite de parinti si copii plus alte nazdravanii

Dia's Blog - Dianora.ro

despre jocuri si jucarii mesterite de parinti si copii plus alte nazdravanii

Retete culinare :: LaLena.ro

despre jocuri si jucarii mesterite de parinti si copii plus alte nazdravanii

Printre rânduri

despre jocuri si jucarii mesterite de parinti si copii plus alte nazdravanii

