RSS

Cand copiii au oaspeti

18 Feb

DSC02151

Azi va arat o carticica draguta si foarte draga mie – `Cand copii au oaspeti` – autor: Draga Neagu, aparuta la editura Ion Creanga, din biblioteca mea de copil, cu care inaugurez o serie numita `Raftul cu carti vechi`. Sunt carti frumoase, pe care le-am pastrat inca de cand eram mica `pentru copiii mei`- dupa cum i-am spus mamei atunci cand m-a intrebat daca nu as fi dispusa sa mai dam dintre ele ( mama debordata fiind de numarul de experimente, creatii si colectii de diverse care imi ocupau camera)­čÖé

Cartea mai sus amintita este printre putinele de handmade si de activitati pentru copii aparute in perioada comunista si ne invata prin explicatii si desene simple cum sa ambalam cadouri, cum sa aranjam masa de sarbatoare, cum sa mesterim mici cadouri pentru invitatii nostri, plus cateva retete de gustari si dulciuri pentru copii, unele pe care copiii le pot face singuri. Fata de avalansa de poze colorate si de materiale care de care mai sofisticate pe care le avem la dispozitie acum, prezentarea cartii este retro….dar ideile sunt in continuare frumoase si actuale. Am mesterit si am gatit singura sau cu parintii mei ┬ámulte lucruri din ea, cum ar fi ambalaje pentru cadouri, mere deghizate, place-carduri, sandwichuri broscuta si delicioasele prajiturele -caisa, ba chiar m-am straduit sa imi improvizez un mic teatru de papusi din niste ambalaje. Multe ore am visat pur si simplu uitand-ma la desene si mi-au venit si alte idei pe care la vremea respectiva le-am realizat. Ce frumos ar fi sa mai am poze de pe atunci!

Carticica se poate gasi cu siguranta la anticari. Cati dintre voi o aveti acasa sau va amintiti de ea?

sandwich-broscuta

place card puisori din coji de oua

 
2 Comments

Posted by on February 18, 2013 in raftul cu carti vechi

 

Tags: , , , ,

2 responses to “Cand copiii au oaspeti

  1. Jules

    February 18, 2013 at 6:05 pm

    Hihi, si eu am carticica asta (sper ca o mai am!!); am fost pasionata de ea in copilarie si mi-a deschis apetitul organizarii petrecerilor. Mereu gaseam in ea idei de preluat si aplicat! Intr-adevar, multe raman actuale si in ziua de azi; e bine ca sunt mult mai multe posibilitati, si accesorii frumos colorate.
    Pe atunci nici nu visam de exemplu sa existe lipici cu sclipici! :)) Pana si culoarea roz era o raritate capitalista si exista numai in setul de creioane colorate chinezesti…

     
  2. handmademommy

    February 18, 2013 at 10:42 pm

    Asa e, Jules …imi amintesc ca `economiseam` creionul roz , iar cariocile mele bune erau numai pentru desene speciale, si le feream din calea copiilor mici care veneau in vizita­čÖé totusi, ce fumos ne jucam!

     

Leave a Reply

 
Cartile Copilariei

Habarnam, Aumadoare, Cipi, Mos Barbuta, Apolodor, Mac si Cocofifi, Pinocchio, Ursul pacalit de vulpe...

Jiminy's Blog

despre incapacitatea cuget─âtorului de a-┼či reduce subiectul de cercetare, despre s─âpatul, udatul, ├«ngr─â┼čatul ┼či plivitul copiilor ca s─â creasc─â (dup─â capul t─âu) buni, despre nimicuri ┼či prieteni pe via┼ú─â

HANDMADE ACCESSORIES

despre jocuri si jucarii mesterite de parinti si copii plus alte nazdravanii

C─âl─âtorii cu copii

despre jocuri si jucarii mesterite de parinti si copii plus alte nazdravanii

Pur si Simplu - cosmetice naturale

despre jocuri si jucarii mesterite de parinti si copii plus alte nazdravanii

Jurnal de weekend si calatorie

despre jocuri si jucarii mesterite de parinti si copii plus alte nazdravanii

lola dream factory

our truest life is when we are in our dreams awake

Rezisten╚Ťa Urban─â

despre jocuri si jucarii mesterite de parinti si copii plus alte nazdravanii

Mintea de ceai

despre jocuri si jucarii mesterite de parinti si copii plus alte nazdravanii

Dia's Blog - Dianora.ro

despre jocuri si jucarii mesterite de parinti si copii plus alte nazdravanii

Retete culinare :: LaLena.ro

despre jocuri si jucarii mesterite de parinti si copii plus alte nazdravanii

Printre rânduri

despre jocuri si jucarii mesterite de parinti si copii plus alte nazdravanii

